Bezstarostný a poněkud nezodpovědný Lukáš prochází životem, aniž by řešil jakékoli problémy. Ovšem ani jemu osud nespletl jenom růžovou nit. Po rodinné tragédii se musí postavit na vlastní nohy a začít uvažovat o životě jinak než jako o ráji plném požitků a nic nedělání. Když překoná nejtěžší období, svitne mu přece jenom šťastná hvězda. Stojí tváří v tvář skutečnosti, že se ze dne na den stal nezávislým. Díky tomu si zařídí život tak, aby se mohl cítit spokojený a vlastně i užitečný. Ale v okamžiku, kdy se pohybuje na vrcholu a uvědomuje si, že má v podstatě všechno, po čem kdy toužil, mu děsivý osud vstoupí do života podruhé.

Příběh o rodině, přátelství, lásce, penězích a smrti...

Aktuality

22.03.2012

Hezké recenze od čtenářů

Bravo Aleši,bravo! Ta kniha je neskutecna,úžasná, je v ni tolik pocitu a emocí, jako čtenář jsem se dokonale vžil do všeho,co Lukáš prožíval a cítil. Vždy, když jsem si ji četl, nemyslel jsem na nic jiného, jen na dej. Hltal jsem kazdou vetu, kazdou Lukasovu myšlenku, každy jeho pocit... Dokonale jsi to dokazal napsat. Našel jsem v knize nejednu situaci podobnou v mem zivote, stejně tak Lukasovi city a emoce, do vseho jsem se dokazal vzít....úžasné, musím upřímně napsat, ze při čtení posledních stranek se nedokážu ubránit slzám...díky! Mohl bych té požádat o další dvě knihy? Pripoj tam prosím i svůj podpis,věnování už bych si napsal sám.P.S.: pisu na mobilu,omluv diakritiku :)  M.V.

Zdravím, pane Prager,

konečně jsem měla jeden klidný víkend a čas na čtení a tak píši. Vaši knihu jsem na jeden zátah přečetla a pokud mohu tak bych ji v dobrém zařadila ke knihám, kterým soukromě říkám rychlo čtení. Takové knihy doporučuji mladým lidem, třeba maminám na MD, prostě těm co nemají v dnešním uspěchaném světě čas na komplikované, hlavu zatěžující , psycho knihy, z řadou postav a počtem stran 500 a více. Vaše kniha je přesně taková jakou ji popisujete ve vašem profilu. Pište dál. Jo a jeden podružný poznatek, při čtení vaši knížky jsem dostala ohromnou chuť na kávu.

PS: Jak budete mít další knihu dejte vědět.                O.H.

Dočetl jsem Mezi tím... Je to úžasný! Přečetl jsem to za dva dny. Je nádherný, že je to o přátelství a o dobrých skutcích. Neuvěřitelně mi ta knížka pozvedla ducha... To poselství je strašně silný. Vážně moc děkuji.           S.T.

Výborně se čte, přečetla jsem ji za dva dny.     J.K.

Moc se mi líbila, i když jsem konec obrečela.    R.L.

Zpět na seznam